بهترین سریال های ایرانی از نظر مخاطبان

بروزترین اخبار ایران و جهان

بهترین سریال های ایرانی از نظر مخاطبان

بهترین سریال های ایرانی از نظر مخاطبان


در دهه های 80 و 90 سریال های زیبا و خاطره انگیز از تلویزیون پخش شدند . البته همه سریال ها مخاطبان زیادی را نداشتند و برخی از آنها از نظر مخاطبان جذاب و دیدنی بودند که در این مقاله به این سریال ها اشاره میکنیم .
جهت دیدن بهترین سریال های ایرانی به ادامه مطلب مراجعه کنید
بهترین سریال های ایرانی از نظر مخاطبان
  • سریال زیر آسمان شهر

سریال زیر آسمان شهر را کمتر کسی است که ندیده باشد . این سریال کمدی خاطره انگیز در سال 1380 پخش شد .این سریال به نویسندگی رضا عطاران و هنرمندی بازیگرانی چون حمید لولایی ، مهران غفوریان ، کیومرث ملک مطیعی ، پرستو صالحی ، مجید صالحی ، یوسف تیموری ، ملکه رنجبر ، نصرالله رادمنش و ... پخش شد .بهترین سریال های ایرانی از نظر مخاطبان , سریال زیر آسمان شهر
از نقش های خاطره انگیز این سریال خشایار با هنرمندی حمید لولایی و بهروز خالی بند با بازی مهران غفوریان بود که لحظات شیرینی در سال 1380 برای مخاطبان خود ساختند .
  • سریال مسافری از هند

سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت در بیست و پنج قسمت از شبکه سه سیما پخش شد .
این سریال نیز جز خاطره انگیزترین سریال های ایرانی بود . نقش به یاد ماندنی این سریال سیتا بود که این نقش را شیلا خداداد به زیبایی بازی کرد و انقدر زیبا در نقش یک بانوی هندی فرو رفت که کاملا مشابه به یک فرد هندی بود .

بهترین سریالهای ایرانی , سریال مسافری از هند
از دیگر بازیگران این سریال نسرین مقانلو ، حمید گودرزی ، الهام حمیدی ، بهنوش طباطبایی ، ایرج نوذری ، مجید مشری و عنایت شفیعی بودند و با همکاری هم یک سریال به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبان خود ایجاد کردند .
  • سریال شب های برره

سریال شب های برره یکی از کارهای موفق مهران مدیری در ژانر کمدی بود . لهجه و گویش خاص این سریال سال ها بر زبان مخاطبانش افتاد و نظرات مخاطبانش را که میخواندیم پس از گذشت ده ها سال هنوز این سریال را تماشا میکنند .
کیانوش با بازی سیامک انصاری شخصی بود که از تهران به یک بخش به نام ببره به صورت اتفاقی پناه میبرد و در طول سریال اتفاقات عجیبی را میبیند که هیچ کس در عمرش ندیده است .
شیرفرهاد با بازی مهران مدیری یکی از نقش های خنده دار و جالب این سریال بود . هادی کاظمی نیز در نقش توبرره نقش به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را بازی کرد.
بهترین سریال های ایرانی , سریال شب های برره

از دیگر بازیگران سریال شب های برره ، شقایق دهقان ، محمد مشیری ، فلامک جنیدی ، سعید پیردوست ، بهنوش بختیاری ، رضا شفیعی جم ، فاطمه هاشمی ، ساعد هدایتی و ... بودند .
  • سریال مختارنامه

سریال مختارنامه با ژانر تاریخی زندگی نامه مختار ثقفی در چهل قسمت از شبکه یک سیما پخش شد . کارگردان این سریال داود میرباقری بود .
نقش اصلی این سریال ابواسحاق یا همان مختار ثقفی با بازی زیبای فریبرز عرب نیا بود که پس از واقعه عاشورا به خون خواهی امام حسین (ع) قیام میکند و انتقام سالارشهیدان و یاران ایشان را از قاتلین آنها میگیرد .
این سریال با گذشت چندین سال هنوز هم از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش میشد ، چرا که مخاطبان زیادی این سریال را درخواست میکنند .
این سریال زندگی نامه مختار را به زیبایی به تصویر میکشد .بهترین سریال های ایرانی , سریال مختارنامه
دیگر بازیگران سریال مختارنامه ، فرهاد اصلانی ، مهدی فخیم زاده ، نسرین مقانلو ، فریبا کوثری ، امین زندگانی ، رضا رویگری ، ماه چهره خلیلی ، جعفر دهقان و ... بودند . این سریال یکی از پرهزینه ترین سریال های ایرانی بود که برای ساخت آن هزینه و زمان زیادی صرف شده بود .
  • سریال خط قرمز

سریال خط قرمز با ژانر درام و اجتماعی جز برترین سریال های ایرانی بود که مشکل چند جوان را به تصویر کشید . کارگردان این سریال قاسم جعفری بود .
مخاطبان این سریال اکثرا جوانان و نوجوانان بودند ، چراکه بازیگران نقش اصلی این سریال به خاطر مشکلاتی از خانه فرار کرده و دور هم جمع شده بودند.
بازیگران جوان این سریال با این سریال محبوبیت بیشتری پیدا کردند ، حتی میتوان گفت با این سریال به شهرت رسیدند .سریال خط قرمز
بازیگران این سریال ، شهرام حقیقت دوست ، پویا امینی ، اشکان خطیبی ، سروش گودرزی و شهرام عبدلی  و ... بودند که در آن زمان از طریق این سریال محبوبیت زیادی پیدا کردند .
  • سریال امام علی (ع)

باز داود میرباقری در تولید سریال های تاریخی موفق کار کرد و سریال امام علی (ع) را به تولید کرد . این سریال زندگی امام علی (ع) را از زمان خلافت عثمان و بعد از آن جنگ های امام علی (ع) و رویدادهایی که در آن زمان رخ داد را به تصویر میکشد .
مالک اشتر که یکی از یاران اصلی امام علی (ع) بود . این نقش سخت بر عهده داریوش ارجمند بود که به زیبایی در این نقش فرو رفت و بازی به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبانش ایجاد کرد .
سریال امام علی (ع)

سایر بازیگران مشهور سریال امام علی (ع) بهزاد فراهانی ، پرویرپرستویی ، محمدرضا شریفی نیا بودند .








تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.